Economie aplicata. Manual pentru clasa a XII-a si a XIII-a

Manualul de Economie aplicata se adreseaza elevilor de clasele a XII-a/ aXIII-a de liceu tehnologic. Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole: 1. Menajele gospodariile populatiei lumea consumatorilor 2. Intreprinzatorul si firma 3. Locul si rolul firmei pe piata. Manualul propune o structura complexa coerenta si atractiva. In acest sens pot […]

Add To Cart

Economie aplicata. Manual pentru clasa a XII-a si a XIII-a

00

Manualul de Economie aplicata se adreseaza elevilor de clasele a XII-a/ aXIII-a de liceu tehnologic. Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole: 1. Menajele gospodariile populatiei lumea consumatorilor 2. Intreprinzatorul si firma 3. Locul si rolul firmei pe piata. Manualul propune o structura complexa coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate...

Manualul de Economie aplicata se adreseaza elevilor de clasele a XII-a/ aXIII-a de liceu tehnologic. Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole: 1. Menajele gospodariile populatiei lumea consumatorilor 2. Intreprinzatorul si firma 3. Locul si rolul firmei pe piata. Manualul propune o structura complexa coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate urmatoarele aspecte: – analizarea problemelor economice (ale menajelor sau firmelor) pe cazul concret al firmei de exercitiu Altfel Design S.A. astfel studiul se realizeaza din interior elevii fiind participanti activi la abordarea si rezolvarea de probleme economice la formularea de intrebari si gasirea de raspunsuri urmarirea dobandirii de catre elevi de competente (prezentate explicit la inceputul fiecarui capitol implicate pe parcursul lectiilor exersate prin proiectele unor activitati de invatare si prin rezolvarea de aplicatii) -Asigurarea caracterului aplicativ al disciplinei prin exemple incluse sistematic in lectii -evaluare si autoevaluare la sfarsitul fiecarui capitol existand o Evaluare de capitol care prin itemi diversi masoara gradul de formare a competentelor. Acestea dispun si de raspunsuri. Au fost introduse sectiuni care vizeaza scopuri diferite: – valorificarea cunostintelor anterioare ale elevilor (sectiunea Reamintim) – furnizarea unor cunostinte noi (sectiunea Info) – definirea unor concepte (sectiunea Dictionar) – precizarea unor legi norme (sectiunea Acte normative) – implicarea elevilor in activitatile de invatare (sectiunile Cercetati si aplicati Ce decizie ati lua voi ? Comentati) – sublinierea la sfarsitul fiecarei lectii a termenilor-cheie (sectiunea Concepte-cheie) – optimizarea integrarii achizitiilor prin rezumate succinte prezentate la sfarsitul lectiilor (sectiunea Concluzii).

Autor: Elena Balan
Editura: Humanitas Educational