In Cum sa livrezi fericire Tony Hsieh CEO-ul Zappos ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii pana la LinkExchange Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic cartea lui Tony ne arata […]

Add To Cart

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri pasiune si scop

00

In Cum sa livrezi fericire Tony Hsieh CEO-ul Zappos ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii pana la LinkExchange Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un...

In Cum sa livrezi fericire Tony Hsieh CEO-ul Zappos ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii pana la LinkExchange Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau te poate face mult mai fericit si pe tine. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia. Fa din customer service responsabilitatea intregii companii nu doar a unui singur departament. Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal cat si pe plan profesional. Cauta sa schimbi lumea. A da si incearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi realizat de revista Fortune Zappos a fost achizitionat de Amazon.com printr-o tranzactie evaluata la peste 1 2 miliarde de dolari.

Autor: Tony Hsieh
Editura: Publica