Comunicare in limba romana. Auxiliar pentru clasa I. Semestrul I si semestrul al II-lea

Cartea de fata conceputa in deplin acord cu noua programa scolara este un instrument de lucru foarte util pentru elevi si cadre didactice. Cele douasprezece unitati ale lucrarii dezvolta in mod interesant tinand cont de particularitatile de varsta ale copiilor teme abordate intra- inter- si multidisciplinar. Prin exercitii variate si atractive de observare ordonare argumentare […]

Add To Cart

Comunicare in limba romana. Auxiliar pentru clasa I. Semestrul I si semestrul al II-lea

00

Cartea de fata conceputa in deplin acord cu noua programa scolara este un instrument de lucru foarte util pentru elevi si cadre didactice. Cele douasprezece unitati ale lucrarii dezvolta in mod interesant tinand cont de particularitatile de varsta ale copiilor teme abordate intra- inter- si multidisciplinar. Prin exercitii variate si atractive de observare ordonare argumentare alegere si creatie...

Cartea de fata conceputa in deplin acord cu noua programa scolara este un instrument de lucru foarte util pentru elevi si cadre didactice. Cele douasprezece unitati ale lucrarii dezvolta in mod interesant tinand cont de particularitatile de varsta ale copiilor teme abordate intra- inter- si multidisciplinar. Prin exercitii variate si atractive de observare ordonare argumentare alegere si creatie copiii invata sa comunice eficient in limba romana. Textele in proza in versuri sau nonliterare sunt suportul pentru situatii de lucru inedite atractive si realizeaza o simbioza intre toate compartimentele limbii contribuind la dezvoltarea vocabularului si a motivatiei elevilor pentru citit. Activitatile de invatare foarte diverse si captivante ii pun pe copii in situatia de a compara si analiza situatii de limba ii incurajeaza sa isi exprime liber opiniile si sa comunice mai usor cu ceilalti. Jocurile variate ghicitorile poeziile ii initiaza pe elevi in tainele comunicarii in limba romana le face invatarea placuta le faciliteaza colaborarea si lucrul pe echipe prin diferite moduri de interactiune. In concluzie cartea de fata se constituie ca un auxiliar pretios venind in sprijinul elevilor dar si al invatatorilor institutorilor si profesorilor pentru invatamantul primar care o pot folosi cu succes la clasa pentru a forma competentele prevazute de programa si pentru a evalua progresele obtinute de elevi. – Prof. univ. dr. Marin Manolescu Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei Universitatea din Bucuresti

Autor: Florentina Chifu
Editura: Niculescu